Jeppesen – hva nå??

Nedre Romerike Flyklubb Diskusjonsforum Alt om flyving. Jeppesen – hva nå??

Merket: 

Ser 0 svar tråder
  • Forfatter
    Innlegg
    • #2596

      Hei! Jeg bruker SkyDemon og er veldig godt fornøyd med den. Men når Jeppesen nå lager integrert løsning med underveiskart og landingskart i MobileFlightDeck, så vil jeg jo gjerne bruke den, fordi den vel er industristandarden for sikker oppdatering.

      MEN: Jeg liker å ha «analog» backup uansett. Hva om iPaden svikter? Sånn det ser ut for meg nå, så er papir-manualene på vei ut, og det går ikke an å abonnere på flyplass-landingskartene på en sånn måte at du kan skrive dem ut på papir hjemme.

      Går ikke dette på sikkerheten løs? Jeg synes Jeppesen-sidene er ganske vanskelige å finne ut av. Det står til og med ett sted at de ser seg tvunget «..to make the difficult decision to discontinue the European VFR+GPS charts by the end of 2013. This action will allow us to increasingly support further development of Mobile FliteDeck VFR.» (http://ww1.jeppesen.com/personal-solutions/aviation/chart-of-aerodromes.jsp)

      Men jeg får jo kartene i posten fortsatt????? Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette?

Ser 0 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Norges største flyklubb!