Nye websider

Ser 7 svar tråder
  • Forfatter
    Innlegg
    • #806
      hcp
      Nøkkelmester

      Velkommen til de nye websidene.

      Dette forumet er tiltenkt feedback og diskusjoner rundt features og andre ting om sidene.

      Vi vil legge til nye funkjsoner fortløpende.

    • #903
      Arve Fretheim
      Deltaker

      Jeg savner kalenderen

    • #906
      Arne Einar Berg
      Nøkkelmester

      Kalenderen ligger på høyre side, og under den er de fem nærmeste aktiviteter listet.

    • #913
      Arve Fretheim
      Deltaker

      Jeg var litt upresis. Det gjelder på mobilen. Den vises ikke på min Android.

    • #918
      Arne Einar Berg
      Nøkkelmester

      Du har helt rett – vi oppdaget det litt etter at du la inn meldingen din.
      Hans-Christian har satt det på lista si.

    • #990
      Anders Skifte
      Deltaker

      Bra med nye responsive sider! Er det meninga at hele forumet skal ligge bak login? Går det an å kunne lese i forumet uten å logge inn? Jeg vil anta at forumet på de gamle sidene genererte en del trafikk fra f.eks Google, da det er mange bra diskusjoner og mye bra info der. Om en «låser det inn», er ikke det lenger mulig. Et åpent og lett tilgjengelig forum, gjerne fronta med siste poster på forside e.l (slik at en kjapt ser om det er posta noe nytt når en slenger innom), er jo i tillegg bra for å gjenspeile noe av aktiviteten i klubben.

    • #993
      Arne Einar Berg
      Nøkkelmester

      Takk for innspill. Det er egentlig ikke noe som «er meninga». Vi forsøker hele tiden å prøve oss fram og tilpasse så godt vi kan.
      Tenkte egentlig at etter som vi nå har nye og enklere loginrutiner kunne vi gjøre det slik vi har gjort, men jeg ser poenget ditt, og skal vurdere om vi bør gjøre forumet mer synlig.
      «Siste poster» finnes allerede på forsida, men foreløbig kun hvis man er logget inn.

    • #996
      Arne Einar Berg
      Nøkkelmester

      I tråd med forslaget fra Anders har jeg gjort en forandring på synligheten for de forskjellige fora.
      Nå er det kun forumet «Flyklubben» som man må være logget inn for å se, mens de andre er synlige for alle.
      Derimot er det et krav at man er innlogget for å kunne skrive noe. Dette for å unngå «møl» og «spam».

Ser 7 svar tråder
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Norges største flyklubb!